skip to Main Content

Οι εργαζόμενοι πλέον έχουν πρόσβαση στο σύστημα ΕΡΓΑΝΗ μέσω κινητής συσκευής, αλλά και υπολογιστή μέσα από το myΕrgani app και το myErgani.gov.gr αντίστοιχα.

Οι εφαρμογές αυτές δημιουργήθηκαν από το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων για να παρέχουν στους εργαζόμενους μια άμεση, απλοποιημένη και προσωποποιημένη πρόσβαση στα στοιχεία που δηλώνουν οι εργοδότες τους για την απασχόλησή τους στο Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ.

Οι δυνατότητες στα χέρια των εργαζόμενων

Όλη η πληροφορία για τον εργασιακό βίο είναι διαθέσιμη στους εργαζόμενους με μία κίνηση

Προσωποποιημένη πληροφόρηση

Άμεσο σημείο επαφής και αλληλεπίδρασης με το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων

MyErgani App
Psifiaki Karta Ergasias App

1

Κατεβάζετε την εφαρμογή στο κινητό σας από το Google Play ή το App Store.

Psifiaki Karta Ergasias App

2

Την πρώτη φορά που συνδέεστε, χρησιμοποιείτε τους κωδικούς σας στο taxisnet.

Psifiaki Karta Ergasias App

3

Στην οθόνη «Εργοδότες», βλέπετε όλους σας τους εργοδότες, ενεργούς και παλαιότερους, και τα στοιχεία της κάθε σχέσης εργασίας σας.

Psifiaki Karta Ergasias App

4

Στην οθόνη «Δηλώσεις» μπορείτε να αναζητήσετε όλες τις Δηλώσεις, που έχει καταθέσει ο εργοδότης σας στο σύστημα, όπως για παράδειγμα το καθεστώς απασχόλησης ή τις άδειες σας.

Psifiaki Karta Ergasias App

5

Στην οθόνη «Ημερολόγιο», μπορείτε να δείτε σε μορφή ημερολογίου, αναλυτικά όλες τις πληροφορίες για τις δηλώσεις ωραρίου, τις υπερωρίες και τις άδειες και όλα τα δεδομένα Πραγματικής Εργασίας, που προκύπτουν από το μηχανισμό της Κάρτας Εργασίας.

Psifiaki Karta Ergasias App

6

Στην οθόνη «Κάρτα» της εφαρμογής, βρίσκετε την ατομική ψηφιακή κάρτα εργασίας σας, σε μορφή QR code. Αυτή είναι η Κάρτα που «χτυπάτε» και δηλώνετε την έναρξη και τη λήξη του ωραρίου σας, πληροφορίες που διαβιβάζονται και καταγράφονται αυτόματα στο σύστημα ΕΡΓΑΝΗ.

Psifiaki Karta Ergasias App

7

Η καρτέλα χρήστη περιέχει τα προσωπικά στοιχεία του εργαζόμενου (Όνομα, Επώνυμο, Πατρώνυμο, ΑΦΜ), συνδέσμους για τις οθόνες «Πληρωμές» και «Ανακοινώσεις».

MyErgani.gov.gr

Η διαδικτυακή πύλη myErgani.gov.gr για την ενημέρωση του εργαζόμενου απέκτησε νέες δυνατότητες με στόχο:

την άμεση διάθεση και προβολή του Προγράμματος Εργασίας στον εργαζόμενο (ωράριο, βάρδιες, υπερωρίες, άδειες) καθώς και του Ημερολογίου Πραγματικής Εργασίας

την άμεση πρόσβαση (και εκτύπωση) της ατομικής Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας εργαζόμενου (QR Code) για κάθε ενεργή σχέση εργασίας, την οποία μπορεί να χρησιμοποιεί ο εργαζόμενος στις επιχειρήσεις που επιλέγουν να κάνουν χρήση της νέας εφαρμογής Ergani CardScanner mobile app

Στο αρχικό μενού, μπορείτε να βρείτε την επιλογή «Ημερολόγιο Εργασίας» μέσω της οποίας έχετε πρόσβαση σε μια δομή ημερολογίου όπου βρίσκονται όλες οι πληροφορίες που έχουν συγκεντρωθεί και επεξεργαστεί από το πληροφοριακό σύστημα (Δηλώσεις ωραρίου, Υπερωρίες, Άδειες).

Μπορείτε να τυπώσετε την ατομική Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας σας μέσα από την επιλογή «Αναλυτικά στοιχεία».

Back To Top